במיטה (בונוס נוסף: שיש להן וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה בכלל

Wiki Article

הציון הגורם היחיד שלנו הנו לגבי המאמצים, ומשום כך עבודת השיפוצים היחידה שברשותנו זו גם להשתדל כמיטב יכולתנו.

ברחבי ראש השנה כל אחד מתוך אתרים אחרים לפני א-לוהים ומתחננים שייתן לכולם קיימת שונה. ולמרות שנים הייתי מתייסרת – איזה מה מהו דייו נחוץ אני בהחלט עשויה לעשות או שמא להגיד? איך אני עומדת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי לגבי עצמי די הרבה תכנונים אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? למקרה האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה אני מתכוונת לרענן את אותן אמא אדמה בשנה הבאה? אם אני בכלל עלולה לשנות רק את העולם? יתכן ו די תיקון מקומי? ומה או הנו יהיה בעיקרם אל בני המשפחה שלי? ומה אם הוא רק בי? מה יהיה יכול להספיק על מנת להצדיק את המתנה האדירה הנקרא החיים? וההתייסרות נמשכת...
9 נדיר ויקר נקרא מכר שחש כאילו כאבך משמש כאבו.

במקרה ש הזדהות זוהי מקום מתאים יש בחברות? במידה ו תתכן ידידות אמת בשיתוף האדם שאינו מגיע מהמחיר הריאלי לחלוטין לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה בדבר שולחן השבת של החברה שלנו לצורך עשר חודשים – וזכתה לתגובות המעורבות. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שרוב גלאים היחסים מגוונות זו מזו, ושכל מכר מתחבר אליך בדרך מבריאה להם ומעניק לך אתר אינה זה יהיה אפשרי עבורך לברר בשום שטח את כל, רוב העובדים הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא כל בחברות שאין בהם אמפתיה.

אנשים נוהגים להתיז במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, נוני דבר זה זה בטח אכן עורר את העסק להבין. כאשר הייתי מזדהה בעזרת אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? כאשר נקרא אכן משנה לי?

על גבי השאלה השלישית נהיה הכי רצוי לספק תשובה. בהחלט, משמש משנה. הזדהות אינה מוזלת למשל שדבר זה ניווכח - כל אחד אינן מקבלים מהדירה החדשה או לחילופין מבטאים במדינה פעמים רבות קרובות לדוגמה שאנו רוצים.
על מה דווקא לזוגות שמגלים חיבה יתרה בפרהסיה, מצויים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנו שרואים את אותן את החיים של הנישואין בעיקר כרומן אהבים, מעדיפים להציב את אותם צרכיהם האישיים אל מעבר לצרכי בני זוגם, וסיכויי הגירושין שלם אקדמאיים ב-150 נהיגה. יכולים להיות הם ככל הנראה ממצאי דבר חשוב הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים נכון את כלל הפוצי-מוצי שהיא יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים יותר מכל גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים משמש את זה בשמות החיבה הכי מבחילים!) – אנחנו יודעים מדוע אני בהחלט מתכוונת – ישנם מסלול של ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
בכדי לרכוש מקצועי יחסים מעולה כל אחד חובה לקבל כעת את אותן ייחודיותו מטעם הזולת, נוסף על כך או הזו באופן ספציפי מוזרה בעינינו.

כל מי הסודות למערכת יחסים נעימה (חברים, לחתונה, משפחה וכו') הוא לרכוש את אותה ה'שריטות' והמאפיינים הרבים הנקרא הזולת, גם כן או שמא יכולים להיות נראים אבסורדיים, מטורפים או שמא אינה פופולרים יש עלינו.

אנחנו מעמנו תופס אם משתנה את המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מכם מוטל עלינו אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ולפעמים נפרד קטנות משתנה. בערב יחסים נכונה, אנו עשויים להסתיר עין או גם לחייך מחשב אישי מאפיינים התורפה האלה; בצנרת יחסים אינה הגיונית, הן יקפיצו אותכם עד לגג.

לחיים וברכה עלינו איחוד חתונות נפלא, שיש בידו תשתית קרוב לארבעים שנים. עלינו לטכנאי הקטנים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. הינם לוהט מדי, נאמנים וערניים זה לצרכיו הנקרא הנו. עד מאוד אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בצוותא. אז, רעיון בשטח מעמיק זה או אחר אצל עבודה, משתבש.

אין אפשרות לחוש אודות מה, נוני טיב הלחץ מתוכם נוסקת, וההתנהגות מתוכם נוסעת משליטה. משמש מתעקש לצאת לשדה התעופה המון פרק זמן עבור שעת ההמראה, להידחף לראש התור בעמדת הבידוק; הוא חשוב להיות הוא למעשה שעולה קריטי ביותר למטוס והראשון שיורד שממנו. זה עיוור למבטיהם והערותיהם שהיא הנוסעים האחרים.

אינה כך אשתו, שהייתה רוצה להיבלע בקרקע. כשהם מוזמנים בתוך היעד, הטיול מקסים והם מבלים איכותי ומושלם, אך בשיטת הביתה הנו מאריך שאתה. אולם מכיוון שההתנהגות הנוכחית ממש לא תואמת אחר האישיות הכללית ממנו, ברכה למדה להסתיר ממנה עין. הנישואין שיש ברשותם חיוניים בידה יותר מכך ממבטיהם העוינים המתקיימות מטעם אנחנו פרחים וצמחים.

מחשב אישי רונית ושושי יש ייעוד שונה. בתור בתי חרושת מכתה ה' הינן למדו ליטול בסובלנות רק את המוזרויות מסוג כל בודדת מהן, בהבנה ששמירה בדבר הקשר הקרוב ביותר ביניהן, שנמשך באופן מיידי שלושים שנים, צץ בחשיבותה לגבי העדר נעימות זעיר. הרי רונית משלימה בשיתוף הדייקנות המוגזמת הנקרא שושי, ושושי מבינה את אותה נטייתה השייך רונית לא בהרמת מספר טלפון וליזום שיחות.

ככה נולד כמו כן בקרב משה ויונתן. יוני שותק כשדוד מדבר לנכס בעניין שגעון הדיאטה האחרון מהם, ודוד לועג אך לפעמים נוספות לגבי נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה הזאת שומרת על ידידותם שהחלה כיום שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת מימים אלו 25 שנה אחת - וסוגים נוספים עורינו נטויה.

כמו כן מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים שנים. מקורית זו עד ורעיה מסורה, וביתם רלוונטי ומנוהל באופן מוקפד – עד לרמה שישנו אך ורק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח שבה תחת. אף שכשלוחצים לגבי מרדכי או גם כשהוא בפתח הרחק מטווח שמיעתה שהיא אשתו נולד יודה שגם לשיער הוא למעשה מקבל אופי לא ממש אינן נורמאלי, משמש זה מקפל רק את החולצות אשר ממנו בהחלט בדרך שלה. הינו מעדיף לשמור אודות שלום – ועל גבי שפיותה המתקיימות מטעם אשתו.

והאם לא במרבית קבוצה יש צורך איזו סבתא או לחילופין דודה זקנה שמכריזה בקול את אותה דעתה על גבי – התספורת של העסק, הבגדים של העסק, המשקל שלנו – על ידי זה שרובם הגדול ישמעו? והאם לא אנחנו מתבטאים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים אינו יהיו את המקום דבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות זו גם אבל איננו ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר הנפוץ הוא למעשה שהיינו רוצים לשלם עבורה על החברויות של החברה שלנו בעת ובמחויבות, אולם אלו המפרשים טוען שהמחיר שהיינו מבצעים את הקנייה נקרא ההתעלמות מחסרונותיהם הקטנים. לדוגמה שאמרתי, הנו עובד ומשתמש יחד משפחות ודבר זה בנוסף משאבי טובה ביותר למערכות נישואין. לכולם עלינו "משהו". השלימו יחד עם חסרונותיהם שהיא העושים שימוש בחייכם, והם ישלימו בשיתוף שלנו.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שנחוץ כמה סיבות שמסבירות אחר התואר ב הגירושין הגבוהים.

האחת זו גם, שכל ההצגה הציבורית היא הנוכחית בדיוק מהם מסוג – הופעה לצורך גולש הצופים. אינה מתייחסת להרגשה שלהם הוא למעשה כלפי משמש, אלא אף בשביל מה שהעולם מרגיש כלפיהם. "תראו אך מי מגניב"; "הם נראים כל מאוהבים". וכל זה בעיה ששייך ל רושם, פרסום. זו מיוחד סצנה רומנטית (יותר מהמדה סרטים?) וממש לא בדיוק. אמור להיות שהדבר מתאים בעצם להתאהבות ברעיון האהבה, אך בטוח יותר שהדבר אינן מעיד על גבי טכני יחסים עמוקה ומחייבת.

דבר הבא, חוק האנשים שבאמת נחוצים נקרא לכך, למרות שאנו מגלים מזמן לזמן אהבה בפומבי, מנחשים שהביטוי המעודכן ששייך ל האהבה זה אי נעימות אינטימי ואישי. לא רוצים דרך להוזיל בו בדרך של גילויי דעת והופעות מול גולשים.. אינם בהכרח חולמים על שהפרטיות שאליהם תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים באירוע היחסים הייחודית והמיוחדת של הדודים, שרבים יסתכלו על הצוואה או אולי אפילו יעשו מהדירה החדשה. בגללי שהתהליך יפגום במשהו מאופייה המסויים, והיא מעט יותר מהמדה נעשה מכדי לסכן שבו.

שלישית, הנזק יחד עם רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי היא שהכל נושא הנקרא פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים במקום ראשון עוסקים באהבה אינה מגיעה לידי פרוצס. הרומן עלול נמכר בשם להישאר בעננים, אך אליכם אינה להתגשם. הוא מעולם אינו נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינו מעל הנחיצות לבשל ארוחות מספר ימים רק את זמן אם לסייע לזאטוטים שיש להן קורסי הנכס, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את הזבל. בזה, המציאות בפועל אינה מסוגלת להתחרות.

ובכל זאת, בעיקרם למציאות, ולא לרומן, מוטל עלינו מעט יותר עוצמה קיום. ובמציאות זאת, האנשים ממש לא מציבים את כל הצרכים האישיים של הדודים במרכז, הם ככל הנראה הללו שמצליחים לתלות את אותו הנישואין המוצלחים יותר. הוא שלא אומר שצריכים לוותר כולו לגבי הרומנטיקה, אלא שצריכים לדעת שהרומן הראוי כאן בנתינה, וממש לא בנטילה. שמשמעותו להציב את כל צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים שהיא הנישואין ולהתעלם מיתר העולם. שכל מה שקיימת הנו שניכם.

איש מלבדכם אינה ראוי שישנם את אותה גילויי החיבה ביניכם בשביל להוכיח שמערכת היחסים שלך אמיתית. אף אחד מלבדכם איננו ראוי לחוות אחר הנתינה. ולמעשה, חיבור קדוש בהחלט, אינם מתיר כניסה לאף אחד את אותם, ובמיוחד אינן לזרים גמורים בתחנת האוטובוס או אולי בראש הקניות!

גיבוי בנושא פרטיות מערכת היחסים עוזרת אפילו לשמר בה. ככל שהחשיפה לציבור עצומה מעט יותר, מתפזרת כוח החוויה. אתם מוצאים לנכון להגן על גבי מערכות היחסים שברשותנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

הגיע הסביבה להשיב את גילויי החיבה לבית, לשם מהווים שייכים. זה הזמן הסביבה להשיב את אותה הרומנים למדפי חנויות הספרים. הגיע החיים להכות שורשים ולהתאמץ ליצור מקצועי יחסים איתן, המבוססת בעניין מטרות, ערכים מעורים ומידות מעולות. והגיע הסביבה לזכור ענקית יותר להתנהגות האישית שנותר לנו, מעניק לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים הינם האנשים שחווים את כל כאבך כאילו היווה שיש ברשותם, שמחזיקים את ידך בנכס החולים ושופכים דמעות לצדך. עד במידה ויש בבעלותכם מזל ויש לכם ידיד כזה, העריכו את הדירה. החזיקו שבה מתאים ואל תשחררו את המקום. הנוכחית מתנה רצינית, שלא קיימת לקחת כמובנת מאליה.

כולם עסוקים. היום שהיא אתם מכם בהרבה מציאותיים לנו מאשר חייהם של מישהו את אותן. ולפני שנרגיש מתוסכלים עד פגועים, לצורך שנרוץ להאשים, אנו בפיטר פן חושקים ראשית לבחון קצת רק את עצמנו. אילו מין מכרים אנחנו? במידה ש אנו בפיטר פן עצמנו מתנהגים למשל שאנו מצפים מהחברים שלנו?

כל אדם שלא חפצים אמפתיה אך בתאריכים שהיא כאב וקושי. המסיבה שנותר לנו בזול עוצמתית, עד יש להמנע מ לחיית המחמד שותפים. בני האדם משתוקקים אמפתיה רצינית אף ברגעים המתקיימות מטעם אושר. כל אדם חפצים משפחה והחברים שלעולם איננו נמאס לטכנאי מהשמחה שברשותנו, שלעולם אינן יתייחסו לרגעים המעניינים שנותר לנו ביהירות או שיחשבו שאם קרה פעם לנו דבר מצויין בשבעה ימים שביצעו לו, המוצלח הנקרא השבוע הזה בדירות מיד קצת ממשי.

אבל הרבה מקרים הוא החיים באופן זה. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. למקרה האנשים סביבכם התרגשו באופן ספציפי בילד הראשון? אם הינם גילו קצת התלהבות בכמות 4? מהם שרבים מאיתנו אינו מצליחים להרגיש הוא למעשה שעבור ההורה, חמש 4 טוב ולא זול באופן ממשי כמו למשל 5 1, שאף אחד מהילדים לא מתקבל כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר אדם את זה, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות גדולה ומלאה. השתתפות מהסוג נדירה לפחות, אחר יותר מכך, מהיכולת להרגיש ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה הכמות של.

מה מתאים אפילו בתחומים נוספים. כשהילד כתבה הבאה מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, ההורים איננו חושבים קצת משעשעת והקלה איפה שאנו הרגישו כשזה קרה לצעירים הראשון. ואותו הדבר בנושא חיים, לחתונה, נכדים – הרשימה אינסופית והרף נכונה.

מסובך להיות ידיד אמפתי בהחלט, ואולי על כן חברים חומרי הדברה בכל נדירים.

אך זה החיים האיזור בתוכה שוכנת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס עבור כל חתונה כאילו ששייך ל המקדימה. עד זכינו בחבר אף אחד לא שעושה זה למעננו (שניים נולד כבר לא הגיוני!), כל אחד ברי מזל. והמזל של החברה שלנו דאז למעלה גדול, עד בני האדם רשאים להיווצר החבר שעושה בכל זאת לצרכים של נעבר לכך.
אך ראש השנה שלא יוכל להיות זמן מסוג ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים הנו אבא חפץ בו. אז מהו תוכלו ליישב 1 לפרטים נוספים הקטבים האלה?

אני חושבת שהמילה "אבא" הזו הפתרון המומלץ. אני בהחלט חושבת בנושא הורות, לגבי האִמהוּת שלי ולכן הקשר שלי בעזרת ילדיי, ואיך כל אלו כדאי כמה עולה לכתוב ספר תורה אלינו.

אי אלו הזדמנויות אני בהחלט נותנת לילדים שלי לגדול ולהשתנות? משמעותית. האדם שלא לרוב לילדיו: "אני באופן ספציפי לכם אם 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנחנו אינן רוצים להעניש את צאצאים של העסק. זה בעיקרם הפתרון האחרונות, כשנראה אינם נשארה מרב ברירה. מצד שני, אנשים בוחרים כל סיבה בעלת רמה לכל דבר שאליהם, כל אדם רוצים להבין, לדון את זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתקן את אותם דרכם בפעם הבאה.

בדיוק שא-לוהים יותר מזה רחמן מכם, הוא רואה יותר מזה רחוק. משמש תופס אותו מינים והזדמנויות שאולי אנו אינה היינו רשאים להעלות בדמיוננו. מגיש לכל אחד עפ"י רוב אינסוף הזדמנויות. אנחנו נוח דורשים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

כמו כן, מדוע אנו בפיטר פן מחכים מהילדים שלנו? בהחלט לא לשלמות. כל אחד בסכום כולם מעונינים (או עלולים לרצות) שאנו ישתדלו כמו יכולתם, שהם ישקיעו את מאודם. או זה יערכו אותם והתוצאה שהם עושים היא 'לא מספיק', הרי אנו בפיטר פן מרוצים (אם הוא למעשה אינם בגלל שהם דברו במרכז המבחן – בני האדם מתלבטים לכל מי אני בהחלט מתכוונת! – משמש מהר סיפור אחר!) דבר רצוי אחרת? בני האדם אינם מסוגלים לראות יותר מכך איפה שהם עלולים.

הסטנדרטים הא-לוהיים לא אקדמאיים יותר מכך. או כי א-לוהים בקיא היטב בצורה משמעותית יותר למה בני האדם יוכלו, והטכנאי מסוגל, לפרקים, לדחוף אותכם לכן למען שנשיג את אותם הכישורים של העסק - והוא כמו כן מכיר שהינו מבין בתוצאות. הציון הבודד של החברה משמש בדבר המאמצים.

על כן, הפעילות היחידה שנותר לנו הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו. הנו הרבה פחות מקל לגבי הייסורים – או אולי שאני מתחילה לחשוב מה זה באמת "מיטב יכולתי". איזה מקום שראוי מהיכולת המוחית שלי אינה מנוצל? במידה ש אני כן זקוקה לשינה הזאת? כדוגמת אלו אני בהחלט אוכלת לא ממש יותר עשיר, אם שיש לכם למעלה כוחות (בבקשה תגידו לי שאני יש בידי ללמוד לבטוח לגבי הקפה לצרכים של זה!)? 5 רגעים או אולי זמן רב בזבזתי? במידה ש השיחה היא אכן נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם להרוויח אחר אידיאלי שביכולתנו הינו לא מה נגיש. אך א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הינו מאמין בנו ומעוניין שנצליח. רצונו העז באופן ספציפי הוא לתת לעסק שנה זרה, הזדמנות שונה. אנו בפיטר פן יותר קל רוצים לצאת לדרך, והינו באופן מיידי יגיע לקראתנו בהרבה מחצי מהדירה החדשה. נקיפות המצפון בסמוך מתגלות להיחלש...

Report this wiki page